scirocco.ro forum
forumul entuziastilor Scirocco/Corrado din Romania
 
SearchSearch Private messagesPrivate messages MemberlistMemberlist ProfileProfile Log inLog in RegisterRegister 
www.scirocco.ro logo

Au inceput problemele serioase....

 
Post new topic   Reply to topic    scirocco.ro forum Forum Index -> Tehnic
View previous topic :: View next topic  
Author Message
16v



Joined: 14 Jan 2009
Posts: 54
Location: Brasov


car: scirocco mk2 16v KR
license_no: BV-77-ROC

PostPosted: Mon Jun 08, 2009 3:19 pm    Post subject: Au inceput problemele serioase.... Reply with quote

Salutari...tocmai ce eram foarte multumit de masina ( rocco 2, 16v), cand s-a gandit ea sa faca nazuri. Cam acum o luna am schimbat fisele, cu unele noi, si a mea masinutza fugea de rupea pamantul...si brusc a inceput sa faca figuri, insemnand ca la peste 3000 de turatzii, in sarcina, incepe sa traga in socuri...smuceste parca smulge motorul din loc si tinde sa moara ....in rest, de pornit porneste la sfert, in loc se tureaza pana la 7000 fara probleme, merge rotund...eu suspectez injectoarele. Primul injector are un joc incredibil in locasul lui...am observat ca si bobina se cam incinge, poate fi si ea o problema?trebuie sa-i dau de cap...vreo idee?
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
16v



Joined: 14 Jan 2009
Posts: 54
Location: Brasov


car: scirocco mk2 16v KR
license_no: BV-77-ROC

PostPosted: Wed Jul 15, 2009 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Asadar...dupa lungi incercari si plimbari din service in service...domnul Adam de la Bosch Car Service Zarnesti, dupa ce a vazut masina, mi-a spus ca "trebuie schimbat distribuitorul benizna", practic toata injectia k-jetronic. El mi-a fost recomandat de multa lume, am auzit numai de bine de el, si il cred. Am inceput sa caut injectie k-jetronic....si nu prea gasesc...Am gasit ceva in dezmembrari, dar de pe un motor 8v. Cat de mult ar influenta performantele motorului?are cineva idee?

_________________
"What the hell was that thing?"
"I don`t know, but it said Volkswagen on the back"
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
ZyZ



Joined: 13 Jul 2007
Posts: 154
Location: Iasi


car: VW Scirocco 2 Kamei X1
license_no: IS-82-ZYZ

PostPosted: Wed Jul 15, 2009 1:12 pm    Post subject: Reply with quote

Distribuitorul de 8V e in principiu acelasi ca cel de 16V (diferentele sunt, de la model la model, prezenta unor senzori si vacuumuri in capacul de cauciuc al platanului). Recomandarea mea ar fi sa nu schimbi distribuitorul, pentru ca in 90% din cazuri nu el e de vina, ci regulatorul de presiune (WUR), injectoarele, pompa de benzina, sau releul pompei de benzina. Singura problema care mai apare la distribuitoare e blocarea cuiului pontou de la mizerie, dar asta se poate rezolva foarte usor, desfacand cele 3 suruburi din capul distribuitorului si curatand cuiul (atentie la arculet si saiba). Verificarea regulatorului de presiune se face simplu, instaland un manometru de presiune dupa regulator (pe returul regulatorului). Presiunea dupa regulator ar trebui sa fie undeva in jur de 4.6 bar.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
16v



Joined: 14 Jan 2009
Posts: 54
Location: Brasov


car: scirocco mk2 16v KR
license_no: BV-77-ROC

PostPosted: Thu Sep 17, 2009 12:42 pm    Post subject: :D Reply with quote

Trebuie sa tin cont de sfatul lui @Zyz....asadar cumpar WUR pt scirocco mk 2 16 v.....Very Happy...daca ma poate ajuta cineva; sau se gaseste nou?sau sa caut la dezmembrari?sau.....

_________________
"What the hell was that thing?"
"I don`t know, but it said Volkswagen on the back"
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
_andrei_



Joined: 18 May 2007
Posts: 86
Location: cluj-napoca


car: VW Corrado 2.0 16v
license_no: CJ-11-JHC

PostPosted: Thu Sep 17, 2009 11:22 pm    Post subject: Reply with quote

o sa fii dezamagit cand vei afla preturile pentru regulatoare noi de presiune. am avut si eu problema cu el, am gasit in dezmembrari exact modelul de care aveam nevoie. am scapat cu 40 roni.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
16v



Joined: 14 Jan 2009
Posts: 54
Location: Brasov


car: scirocco mk2 16v KR
license_no: BV-77-ROC

PostPosted: Fri Sep 18, 2009 9:25 am    Post subject: Reply with quote

Ok...in acest caz am sa iau drumul magazinelor de dezmembrari....merci de informatie...pana la urma 40-50 de ron e mai mult decat acceptabil...numai sa se rezolve problema.Very Happy

_________________
"What the hell was that thing?"
"I don`t know, but it said Volkswagen on the back"
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
16v



Joined: 14 Jan 2009
Posts: 54
Location: Brasov


car: scirocco mk2 16v KR
license_no: BV-77-ROC

PostPosted: Sat Dec 26, 2009 9:13 pm    Post subject: Reply with quote

Revin asupra problemei cu regulatorul de presiune...In ideea in care nu am gasit inca acest regulator, daca as folosi unul reglabil, cum sunt acele kit-uri pana la 10 bari, ar trebui sa functioneze, nu?chiar nu stiu daca este sau nu acelasi lucru...si daca ar face treaba la mine...alea au si conector de vacuum, in timp ce al meu nu are...Stie cineva ceva?

_________________
"What the hell was that thing?"
"I don`t know, but it said Volkswagen on the back"
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
ZyZ



Joined: 13 Jul 2007
Posts: 154
Location: Iasi


car: VW Scirocco 2 Kamei X1
license_no: IS-82-ZYZ

PostPosted: Mon Dec 28, 2009 8:53 am    Post subject: Reply with quote

Regulatorul reglabil pe care il ai tu in poza se poate monta pe traseul WUR-ului, pentru a regla presiunea de lucru, nu cea de sistem. Adica contrapresiunea pe care o exercita cuiul pontou asupra debitului de benzina care vine din pompa, rezultand presiunea de sistem, adica presiunea efectiva cu care ajunge benzina in injectoare. Partea buna e ca vei avea control direct asupra presiunilor din K-jetronic. Partea proasta e ca nu vei mai avea imbogatire dinamica in functie de temperatura motorului. Rolul WUR-ului este de a micsora presiunea de lucru la rece, marind astfel debitul de benzina (benzina mai multa cu motor rece, ceva echivaland cu socul la carburatie) si marind presiunea (=debit scazut) la cald. Cu permisiunea unui mic offtopic, va urez tuturor Sarbatori Fericite si pentru anul, tot ce va doriti Smile

_________________
VW Scirocco 16V Turbo. I live my life one quarter mile at a time [...]. For those 10 seconds or less, I'm free...
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    scirocco.ro forum Forum Index -> Tehnic All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group