scirocco.ro forum
forumul entuziastilor Scirocco/Corrado din Romania
 
SearchSearch Private messagesPrivate messages MemberlistMemberlist ProfileProfile Log inLog in RegisterRegister 
www.scirocco.ro logo

probleme franare

 
Post new topic   Reply to topic    scirocco.ro forum Forum Index -> Tehnic
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pinnochio



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 334
Location: timisoara


car: -2 buc scirocco 1
license_no: TM-23-XXX

PostPosted: Sat Jan 10, 2009 7:15 pm    Post subject: probleme franare Reply with quote

va salut! am o intrebare; daca montez pe rocco 1 etrieri +placute de frana de pe un jetta voi avea o franare mai buna? mentionez ca placutele de frana de jetta sunt dublu ca suprafata fata de cele de rocco 1.sau este necesar sa schimb si pompa de frana?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
scirocco
Site Admin


Joined: 18 May 2007
Posts: 1005
Location: Cluj-Napoca


car: scirocco mk1 1980 gt
license_no: CJ-80-MKI

PostPosted: Sat Jan 10, 2009 9:10 pm    Post subject: Re: probleme franare Reply with quote

eu spun ca trebuie sa pui si pompa servofrana mai mare. dar poti vedea cum se comporta cu asta.

_________________
scirocco gti (maketa:)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
retro
Moderator


Joined: 18 May 2007
Posts: 1442
Location: Sibiu- Brasov


car: coupe
license_no:

PostPosted: Sun Jan 11, 2009 10:59 pm    Post subject: Re: probleme franare Reply with quote

intrebarea e cam in dodii...
ce jetta?
cum sa simti diferenta la franare intre un disc simplu si alt disc simplu... muncesti degeaba? acum depinde cat de fugarite sunt, aia iti spune carnea de pe placute, ce legatura sa aiba?... nu inteleg... spre exemplu pune discuri ventilate... eu sunt multumit. am mers si cu ventilate fata-spate... eh, da, acolo simt o diferenta... Rolling Eyes

ca sa nu mai spun ca am mers cu o broasca, nici nu avea servo, dar avea toata instalatia de frana noua, toti tamburii rectificati, cilindrii noi, conducte noi, lichid, aerisire ca la carte... eheeee ce frane avea....

_________________
https://www.facebook.com/33uac
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
bogdan



Joined: 20 Dec 2007
Posts: 45



car: -
license_no: -

PostPosted: Sat Feb 07, 2009 5:29 pm    Post subject: Reply with quote

Daca vrei minimum de efort cu maxim de efect, uite ce faci:
-pt. frana fata iti trebuie: discuri de frana de Golf 2GTI 16v sau de Rocco 16v ( e acelasi lucru) de 256 mm diametru, noi, nu pune uzate k nu face deranjul. Apoi ai nevoie de etrieri Girling 60 de la G2 gti 16v sau Rocco 16v noi sau folositi in stare buna. K sa ii montezi mai ai nevoie de suportii etrierilor care merg doar de la un Rocco 16v, daca nu gesesti ii cumperi noi k se gasesc pe comanda. Cumpara si niste furtune noi de frane ca ale tale-s coapte sigur,nu le refolosi ca risti prea mult...Gata cu fata!
-pt. spate iei de la dezmembrari o punte intreaga cu discuri de 239mm de la Golf 2 gti 16v( nu 8v). De pe asta iei doar ansamblul fuzete-discuri-etrieri( schimba si rulmentii cu ocazia asta).Apoi iti mai trbuie cablurile de la frana de mana care se potrivesc numai de la Scirocco 16v ( eu le-am luat noi). Si nu uita de niste placute noi de calitate ( aici iti recomand Remsa sau Ferodo).
-pompa centrala de frana (piston de 22mm) de la Scirocco 16v sau Corrado G60 fara ABS, iti recomand sa nu iei vechituri, noua costa cca150 RON (it recomand Lucas sau mai buna e TRW). Asigura-te ca e buna diafragma de la servo.
-curatenia la montaj sa-ti fie muma, spala si instalatia cu ocazia asta..
- aerisesti de 10 ori franele ( o sa-ti vina sa-i dai foc...)
-primii 100km mergi cu mare atentie K n-o sa-ti prea tina franele...Rezultatele se vad pe masura ce se lasa piesele.
-dupa cca200 km de mers prin oras cu frane moderate( nu le incalzi prea tare ca se pot glazura si nu le mai rodezi in veci) poti sa te infigi in ele cu incredere!
- da-ti prietenii cu nasul de parbriz Laughing Laughing De acum o sa-ti doresti doar slick-uri....
-
Back to top
View user's profile Send private message
xex



Joined: 12 Jul 2007
Posts: 26
Location: Iasi


car: VW Scirocco 16V
license_no:

PostPosted: Mon Feb 23, 2009 12:56 am    Post subject: Reply with quote

ai uitat de repartitor. mi-am montat si eu discuri pe spate de pe un golf 2 si imediat dupa am fost putin pe strada. era umezeala pe jos,rotile sunt cam inguste ce-i drept dar am trait senzatii maxime atunci cand am dat sa intru pe o stradutza laterala cu piciorul pe frana. parca am tras frana de mana nu alta. noroc ca era loc de invarteala si nu am dat-o de nici o bordura sau mai rau unstalp, o masina ceva. asa ca recomand un repartitor pt mersul linistit pe strada.
Back to top
View user's profile Send private message
pinnochio



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 334
Location: timisoara


car: -2 buc scirocco 1
license_no: TM-23-XXX

PostPosted: Mon Feb 23, 2009 1:24 pm    Post subject: Reply with quote

unde si cum se monteaza un repartitor?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
scirocco
Site Admin


Joined: 18 May 2007
Posts: 1005
Location: Cluj-Napoca


car: scirocco mk1 1980 gt
license_no: CJ-80-MKI

PostPosted: Mon Feb 23, 2009 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

@xex are foarte mare dreptate, am explicat mai demult pe vwforum si toti m-au ignorat.
mai explic inca o data.
Dupa cum bine stiti, masinile noastre Scirocco (1 si 2) impart impreuna cu Golful MK1, Golful MK1 Cabrio si Jetta MK1 aceeasi platforma denumita de VW A1. Pe aceasta platforma, singura masina cu discuri spate din fabrica este VW Scirocco MK2 16V. Ea are doua valve langa servofrana ce diminueaza franarea pe spate de la o anumita presiune, dupa o functie liniara.
Cea mai buna solutie este adoptarea acestor valve de proportionare a franarii de pe Scirocco 16V., codul vag este : 533 612 151 A



Golf MK2 are un alt repartitor fixat pe puntea spate dar acesta este gandit pentru platforma A2 care nu este exact ca si A1.

Succes!

_________________
scirocco gti (maketa:)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
xex



Joined: 12 Jul 2007
Posts: 26
Location: Iasi


car: VW Scirocco 16V
license_no:

PostPosted: Tue Feb 24, 2009 7:22 pm    Post subject: Reply with quote

si eu ma tot stresam cum anume trebuie facut sa prind repartitorul ala de punte sa-l fac sa functioneze ..si altcineva (corraptor) a zis ceva foarte inteligent: de ce sa-l faci sa iti modifice presiunea de franare spate in functie de greutate ? si are dreptate pt ca 1 la mana nu fac transport de persoane si 2 la mana, sa vrei sa iei pe cineva in spate si nu are loc. asa ca daca se doreste o solutie simpla si eficace nu trebuie decat sa pui limitatorul intr-o pozitie fixa. ajuta sa poti masura franareea pe un stand de frane ca sa stii poztia exacta. inca ceva mai trebuie adaugat. solutia este valabila pt masinile care au o suspensie cat de cat rigida. cel putin asa ma gandesc eu. sper ca nu am aberat.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    scirocco.ro forum Forum Index -> Tehnic All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group