scirocco.ro forum
forumul entuziastilor Scirocco/Corrado din Romania
 
SearchSearch Private messagesPrivate messages MemberlistMemberlist ProfileProfile Log inLog in RegisterRegister 
www.scirocco.ro logo

Scirocco 2 cu probleme serioase la motor....alimentare
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    scirocco.ro forum Forum Index -> Tehnic
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pinnochio



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 334
Location: timisoara


car: -2 buc scirocco 1
license_no: TM-23-XXX

PostPosted: Thu May 14, 2009 6:59 am    Post subject: Reply with quote

aha! am inteles ! pare a fi in regula ideea ta.daca o pui in practica si da rezultate am dori sa aflam si noi.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ZyZ



Joined: 13 Jul 2007
Posts: 154
Location: Iasi


car: VW Scirocco 2 Kamei X1
license_no: IS-82-ZYZ

PostPosted: Fri May 15, 2009 8:17 am    Post subject: Reply with quote

Frumos sa mai gasesti oameni care se preocupa de masinutele astea din pasiune. Ce vrei tu sa faci acolo e destul de ciudat. In primul rand, k-jetronic-ul are doua supape de reglare a presiunii de benzina, una in distribuitor, care-i reglata din fabrica, si a doua e regulatorul de pe bloc, care regleaza presiunea in functie de temperatura motorului. Asadar nu prea are cum sa va ajute o pompa pe retur. Cat despre al 5-lea injector, e practica comuna comanda electrica in bord pentru injectorul ala. Dar atata timp cat voi nu bagati aer in camera de ardere, prin orice metoda (supraalimentare, port&polish la chiuloasa, modificarea furtunelor si galeriei pe admisie), n-aveti nevoie de mai multa benzina decat poate k-jetronicul sa va dea. Altfel spus, daca motorul e aspirat si afr-ul e bine reglat din surubul din distribuitor, nu aveti nevoie de combustibil suplimentar, dovada fiind ca, chiar in ture mari, un reglaj prost facut poate ineca motorul. Mai sunt multe de spus, da' incet o sa le rezolvi pe toate. Teoretic kr-ul modificat usor (catalizator scos, amestec imbogatit, avans marit) poate ajunge la 155 de cai. Dar asta ar insemna ca masina sa scoata binisor sub 7s suta si sa faca 402m undeva peste 14s. Daca va bucurati de cifrele astea, va invit la Iasi pentru un pahar de cauciuc ars Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
piglett



Joined: 19 Jul 2008
Posts: 13
Location: campulung moldovenesc


car: Scirocco MK2 1984? modificat
license_no: -

PostPosted: Fri May 15, 2009 10:24 am    Post subject: Reply with quote

@ZyZ pe de o parte ai dreptate, pe de o parte tin sa ma pun contra. de ce? pentru ca scirocco are admisia de aer in stil formula 1 sau Hayabusa, si anume la viteza mare intra aer fortat in galerie. furtunul ce duce la caseta cu filtrul de aer vine din grila radiatorului, pe langa radiator. asadar, cu cat mergi mai repede cu atat intra mai mult aer. ori reglajul nu prea ai cum sa-l faci la 160km/h, decat daca ai unu mic si negru care sa invarta de suruburi sub capota inchisa. indiferent de reglajele facute nu poti satisface ambele cerinte: reglaje stand pe loc si reglaje de viteza mare. astfel, tind sa cred ca incepana cu treapta a 3-a motorul e sarac in benzina si arde uscat la ture multe. cred ca o sa faca treaba al 5-lea injector.
am discutat ieri cu doi neni din oras, ambii posesori de audi quattro, unul e audi 90 quattro berlina, cealalta coupe-ul turbo. acelasi motor, difera sistemul de alimentare si turbo-ul. ambele au motoare de 2300 in cinci cilindrii. 90-ul are sau avea 185 de cai in timp ce coupe-ul are peste 230. diferenta de putere nu e mare in schimb cea de cuplu si de timp de acceleratie e f mare. ambele masini au butoane pentru al 6-lea injector in cazul lor. pe 90 nu are efect pentru ca e prost reglat si e gata motorul, se foloseste pe post de fumigena albastra dupa ce se-ncinge. in schimb pe versiunea turbo a coupe-ului se simte diferenta. ai apasat butonul, ai plecat!
marele avantaj pe TJC este ca distribuitorul oricum e dereglat...deci imi permit sa ma joc. un repartitor nedesfacut costa prea mult.
cat despre invitatia in Iasi...nu cred ca se va intampla decat daca accepti propunerea mea de traseu. Razz fie bucium urcare- coborare, fie tudor-ciric-aeroport. nu ma intereseaza liniutele, din punctul meu de vedere nu arata de nici o culoare ce poate masina si soferul. e doar un test de acceleratie. la fel au facut si americanii, s-au axat prea mult pe acceleratie in linie dreapta, si ca urmare musclecar-urile lor se rastoarna-n curba. de unde si rivalitatea intre americanisme si japoneze/ europene.
si chiar sa vreau sa fac vre-o liniuta cu tjc-ul nu prea pot... decat lansat, rupe aderenta prea repede si e mult prea brutal. ti-am mai spus ca nu mi se pare extraordinar cum se misca al tau, judecand dupa filmele de pe tub. no offence! Smile

_________________
caut nissan silvia 200sx.....just for the joy of drifting...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
ZyZ



Joined: 13 Jul 2007
Posts: 154
Location: Iasi


car: VW Scirocco 2 Kamei X1
license_no: IS-82-ZYZ

PostPosted: Fri May 15, 2009 11:19 am    Post subject: Reply with quote

Motoarele k-jetronic, fie ele 8v sau 16v, AR PUTEA AVEA admisia in stil formula 1 daca ar folosi sistemul de injectie directa prin ITB-uri (google it), care presupune modificari serioase sistemului de injectie si, de cele mai multe ori, un stand-alone. Admisia de aer la k-jetronic se face ca la orice alt sistem de injectie aspirat, adica printr-un filtru de aer destul de restrictiv, ca sa nu mai pomenim de fanta platanului, care nu a fot proiectata pentru un flux de aer puternic, motiv pentru care la motoare k-jetronic supraalimentate de pe audi/porsche debitul de aer e masurat inaintea admisiei de aer in turbina, si nu dupa ce aceasta face boost. La aceste motoare, al cincilea injector e folosit de obicei in momentul incare boost-ul este marit, si se ajunge la limitarea debitului pe care-l pot da injectoarele stock (sau cand injectoarele sunt obosite, nu mai lucreaza corect si motorul merge sarac). Sistemul de injectie k-jetronic e conceput in asa fel incat debitul de benzina sa urce neliniar cu turatia. Asta e unul din motivele pentru care clapetele de admisie difera in dimensiune (prima e mult mai mica decat ce-a de-a doua). Cand o sa modifici controlul injectorului de soc o sa observi ca oricat ai limita debitul de benzina din el, daca sistemul e bine reglat n-o sa faci decat sa ineci motorul. In ce priveste masina mea, no offence taken. Intotdeauna mi-a convenit sa plec cu sansa a doua. Vecinul tau cu Audi S2 20V turbo 220 cai 4x4 iti poate povesti cate ceva despre masina mea. Iar atata timp cat in Romania singurul sport cu motor pe care noi amatorii sa-l putem practica in conditii de minima siguranta pentru noi dar mai ales pentru ceilalti sunt cursele pe 402m, provocarile astea nu-si au locul. Pe mine ma intereseaza ce poate masina mea; eu ca sofer sunt lamurit. Si chiar daca par simpliste, liniutele te pun la incercare ceva mai mult decat deloc. Dupa ce-ti pui la punct plecarea, te astept. In fond, n-ai ce pierde. Filmuletele de pe iutub spun totul.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
piglett



Joined: 19 Jul 2008
Posts: 13
Location: campulung moldovenesc


car: Scirocco MK2 1984? modificat
license_no: -

PostPosted: Mon Jun 29, 2009 11:56 am    Post subject: Reply with quote

revenim...
TJC-ul este al meu si s-a inceput lucrul la reconditionarea sa...prima faza: verificarea compresiei. a doua faza: schimbarea cuzinetilor si a segmentilor daca este cazul. Rolling Eyes

_________________
caut nissan silvia 200sx.....just for the joy of drifting...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
retro
Moderator


Joined: 18 May 2007
Posts: 1442
Location: Sibiu- Brasov


car: coupe
license_no:

PostPosted: Mon Jun 29, 2009 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

piglett wrote:

TJC-ul este al meu Rolling Eyes


Twisted Evil
bravo!
buna alegere!
ma bucura vestea!

_________________
https://www.facebook.com/33uac
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
piglett



Joined: 19 Jul 2008
Posts: 13
Location: campulung moldovenesc


car: Scirocco MK2 1984? modificat
license_no: -

PostPosted: Mon Jul 13, 2009 3:26 pm    Post subject: Reply with quote

am masurat astazi compresia si nu e de bine.
primul lucru pe care l-am observat e ca toate bujiile erau afumate, deci am procedat la saracirea amestecului. si m-am ales cu relanti de 2000 de ture.
apoi am masurat compresia...in ordine, de la stanga la dreapta incepand cu cilindrul 1:
12 bar 7,5 bar 12,5 bar 8 bar

in manual am citit ceva de 15 bar, parca...oricum diferentele sunt mari.
drept urmare vom proceda la schimbarea segmentilor, schimbarea cuzinetilor, si vedem ce mai apare pe parcurs... Sad

_________________
caut nissan silvia 200sx.....just for the joy of drifting...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
ZyZ



Joined: 13 Jul 2007
Posts: 154
Location: Iasi


car: VW Scirocco 2 Kamei X1
license_no: IS-82-ZYZ

PostPosted: Mon Jul 13, 2009 3:34 pm    Post subject: Reply with quote

E o veste buna daca ti-a urcat relantiul la 2000 de ture dupa ce ai saracit amestecul. Asta inseamna ca mergeai prea bogat. In mod normal, la cald, cu cat relantiul iti e mai sus, AFR-ul e mai aproape de stoichiometric. Cat despre compresie...7.5 ar cam fi limita de jos, la 10 motorul ar mai misca cat de cat, iar o compresie buna e peste 14 pe cilindru. Deci...se recomanda o segmentare.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    scirocco.ro forum Forum Index -> Tehnic All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group