scirocco.ro forum
forumul entuziastilor Scirocco/Corrado din Romania
 
SearchSearch Private messagesPrivate messages MemberlistMemberlist ProfileProfile Log inLog in RegisterRegister 
www.scirocco.ro logo

reconditionare mk1 1976
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    scirocco.ro forum Forum Index -> Tehnic
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pinnochio



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 333
Location: timisoara


car: -2 buc scirocco 1
license_no: TM-23-XXX

PostPosted: Sun Jun 22, 2008 9:43 am    Post subject: reconditionare mk1 1976 Reply with quote

am inceput reconditionarea celui de al doi-lea rocco ce astepta in garaj .dupa cum am mai spus va primi motor 1,8 injectie mecanica,servodirectie,suspensie sport,jenti pe 15,reparatii la caroserie,antifonat,vopsit si ce o mai fi pe parcurs.locurile din spate vor fi desfintate deci va fi rocco de 2 locuri.probabil va dura 3-4 luni cel putin.am sa vin cu imgini si explicatii la fiecare operatie.cred ca va fi interesant si pentru alti pasionati de rocco 1.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
pinnochio



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 333
Location: timisoara


car: -2 buc scirocco 1
license_no: TM-23-XXX

PostPosted: Sun Jun 22, 2008 9:44 am    Post subject: ... Reply with quote

...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
pinnochio



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 333
Location: timisoara


car: -2 buc scirocco 1
license_no: TM-23-XXX

PostPosted: Sun Jun 22, 2008 9:46 am    Post subject: Reply with quote

...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
pinnochio



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 333
Location: timisoara


car: -2 buc scirocco 1
license_no: TM-23-XXX

PostPosted: Sun Jun 22, 2008 9:55 am    Post subject: Reply with quote

prima operatie:desfiintarea locului rotii de rezerva unde va fi montata tabla striata de aluminiu.normal nu trebuia sa incep cu asta dar eram nerabdator sa decupez zona aceea care era foarte ruginita.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
retro
Moderator


Joined: 18 May 2007
Posts: 1442
Location: Sibiu- Brasov


car: coupe
license_no:

PostPosted: Sun Jun 22, 2008 12:32 pm    Post subject: Reply with quote

oioooiii, de cand astept un topic ca asta in care sa'ti prezinti si tu masinutele.... Cool succes!

_________________
https://www.facebook.com/33uac
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
xex



Joined: 12 Jul 2007
Posts: 26
Location: Iasi


car: VW Scirocco 16V
license_no:

PostPosted: Thu Jul 03, 2008 3:09 pm    Post subject: Reply with quote

in concediu ? mai baga niste poze cu ce-ai mai facut.
Back to top
View user's profile Send private message
pinnochio



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 333
Location: timisoara


car: -2 buc scirocco 1
license_no: TM-23-XXX

PostPosted: Fri Jul 11, 2008 7:19 pm    Post subject: DEMONTARE MOTOR Reply with quote

ASEARA AM REUSIT SA SCOT MOTORUL CARE VA AJUNGE LA FIER VECHI,DEOARECE NU PREA MAI ESTE NIMIC BUN LA EL.ERA 1,6 CU CARBURATOR DE DACIA 1300. DUPA CUM AM MAI SPUS,IN LOCUL LUI VA FI UN MOTOR 1,8 INJECTIE MECANICA CRED CA ARE 112 CAI,CARE LA RANDUL LUI VA FI RECONDITIONAT COMPLET.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
roccoGTi



Joined: 09 Apr 2008
Posts: 55



car: opel rekord C caravan 2+1 usi
license_no: CJ 05 REL

PostPosted: Sat Jul 12, 2008 4:16 pm    Post subject: Reply with quote

ma intereseaza foarte tare cum vei pune motorul de 1,8 in rocco. colegul meu are un golf mk1,1,6 GTi. acum cateva zile i-a explodat volanta in mers(100kmh viteza 3),la vreo 4000 de ture, a iesit prin capota,a distrus carcasa ambreiaj,rupt urechi de prindere de pe motor,etc. cea mai la indemana rezolvare este "plantarea" unui motor 1,8 GTi,inj mecanica. sunt cateva probleme: difera prinderea de la cutie pe caroserie,cutia noua are 5 trepte,cea veche 4. deci,ne vom bate putin capul cu adaptarea motorului,cutiei,timoneriei. o sa folosim admisia de pe 1,6,pt ca cea de pe 1,8 are intrarea pe partea dreapta. cand incepi treaba,pune poze.
SPOR LA TREABA!
am uitat sa mentionez ca motorul si cutia pe care vrem noi sa le punem,provin de pe un mk2 GTi. de aici si diferentele...

_________________
1968 opel rekord C caravan
1980 opel kadett D coupe
1982 VW golf
1962 Carpati Super
1977 Honda Goldwing GL 1000
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
AB-33_WOB



Joined: 21 May 2007
Posts: 187
Location: cluj-napoca / alba-iulia


car: -mk1 SCIROCCO G60 KOMPRESSOR
license_no: AB-33-WOB

PostPosted: Sun Jul 13, 2008 12:57 pm    Post subject: Reply with quote

la partea de caroserie nu e nici o problema, nici o diferentza!!!
itzi trebuie doar suportule de cutie (bratzul) shi timoneria de la un model cu cutie in 5 trepte (golf mk1 sau scirocco mk2).
nici la partea de admisie nu e problema mare. tai cutia filreului in partea inferioara in asha fel incat sa incapa acolo. asha am avut eu.
nu folosi admisia de 1.6, e calculata la altzi parametrii.
plantarea unui 1.8 k-jetronic e cam joaca de copil.....

_________________
calitate nu cantitate, performantza nu exuberantza....TUNING nu STYLING!
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
pinnochio



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 333
Location: timisoara


car: -2 buc scirocco 1
license_no: TM-23-XXX

PostPosted: Sat Jul 19, 2008 6:25 pm    Post subject: Reply with quote

astazi am scapat de rezervor si evacuare.dorinta mea este sa-i pun un rezervor de 15-20 litri din aluminiu sau inox in locul banchetei spate.ptr evacuare nu sunt hotarat cum va fi.as vrea ca fiecare cilindru sa aiba evacuarea lui din teava de inox de 40 mm,si sa le scot 2 pe stanga,2 pe dreapta sub spoilerul spate.bineanteles ca va trebui sa pun un amortizor de zgomot undeva,cred ca in locul vechiului rezervor.oricum dorinta mea este sa usurez cat mai mult masina.poate chiar are cineva imagini cu un rocco 1 avand evacuare dubla,ca sa am o sursa de inspiratie..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
scirocco
Site Admin


Joined: 18 May 2007
Posts: 1005
Location: Cluj-Napoca


car: scirocco mk1 1980 gt
license_no: CJ-80-MKI

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

de locul pt. roata de rezerva sunt de acord, dar rezervor in habitaclu -> periculos...
cu evacuarea nu-mi aduc aminte sa fi vazut vreun scirocco cu traseul modificat Sad

_________________
scirocco gti (maketa:)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
pinnochio



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 333
Location: timisoara


car: -2 buc scirocco 1
license_no: TM-23-XXX

PostPosted: Wed Sep 17, 2008 7:14 pm    Post subject: surpriza in motor Reply with quote

am demontat motorul care urmeaza sa-l pun pe masina deoarece nu am avut incredere ca va functiona,si bine am facut.linia de cuzineti este uzata,trebuie segmenti noi pe pistoane,chiuloasa trebuie renovata doua supape nu inchid ermetic.surpriza mare a fost ca am gasit in baia de ulei o bucata de capac de delcou Shocked .si cel de la care-l luasem spunea: pune-l sus! o sa fi multumit Wink acum asta este,o sa-l repar cum trebuie si macar stiu ce am sub capota
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
pinnochio



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 333
Location: timisoara


car: -2 buc scirocco 1
license_no: TM-23-XXX

PostPosted: Sat Dec 06, 2008 5:11 pm    Post subject: Reply with quote

din lipsa timpului nu prea am mai facut mare lucru la masina,totusi am reusit sa ma ocup de motor.cateva imagini cu blocul motor inainte si dupa vopsirea electrostatica.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
pinnochio



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 333
Location: timisoara


car: -2 buc scirocco 1
license_no: TM-23-XXX

PostPosted: Sat Dec 06, 2008 5:14 pm    Post subject: Reply with quote

si chiulasa reconditionata complet:supape,ghiduri,semeringuri,scaune supapa,rectificat plan.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
DanS23
Moderator


Joined: 18 May 2007
Posts: 486
Location: Oradea


car: -VW SCIROCCO MK I ,II
license_no: GPP-CYi

PostPosted: Sat Dec 06, 2008 9:36 pm    Post subject: Reply with quote

spor la munca!! ziceai mai sus ca vrei sa ii pui si servo directie, parerea mea este ca nu prea merita,am condus un mk2 cu servodirectie,la intorsul pe loc merge super , dar la viteza mai mare la denivelari este destul de dificil si neplacut la condus. mai pune poze cu interiorul ..ne place Razz

_________________
ex MK1 Gli 1979,MK2 Gt 1984,Ural 650cmc '91
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    scirocco.ro forum Forum Index -> Tehnic All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group