scirocco.ro forum
forumul entuziastilor Scirocco/Corrado din Romania
 
SearchSearch Private messagesPrivate messages MemberlistMemberlist ProfileProfile Log inLog in RegisterRegister 
www.scirocco.ro logo

sfaturi

 
Post new topic   Reply to topic    scirocco.ro forum Forum Index -> Tehnic
View previous topic :: View next topic  
Author Message
stelu15



Joined: 25 Mar 2011
Posts: 41
Location: oradea


car: scirocco 1,8 gt 1984
license_no: BH 87 TLK

PostPosted: Fri Apr 08, 2011 2:17 pm    Post subject: sfaturi Reply with quote

salutare, am luat de curand un rocco 1,8 carb din 84 la care i-am facut umpic motorul" segmenti noi, cuzineti noi, toate semeringurle si garniturile
are montat clasicul carburator de "brasov". spuneti-mi ce sa mesteresc la el sa ii mai ridic umpic puterea, sprintul mai degraba.......cum se comporta cu carburatorul lui dublucorp? am doua prin portbagaj dar ar trebui lasate la inmuiat si curatate pana peste cap.
dati-mi ceva sfaturi, idei...... orice e binevenit.... masina acume la stadiul de "pregatit" pt vopsit asa ca am timp inca sa mai ma murdaresc oleaca pe maini in ea
apreciez orice sfat

_________________
vara...motor, iarna...scirocco.....dar si invers
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
DanS23
Moderator


Joined: 18 May 2007
Posts: 486
Location: Oradea


car: -VW SCIROCCO MK I ,II
license_no: GPP-CYi

PostPosted: Fri Apr 08, 2011 3:46 pm    Post subject: Reply with quote

cu cel de dacie nu vei avea nici odata performante,incearca sa l refaci cel original, va fi diferenta mare,si nici consumul nu va fi cu mult mai mare..pt performante mai bune ,eu ti ar recomanda un carb dublu weber (32 dir,32/36,etc). gasesti la piese auto kituri de reparatie pentru carburatorul lui original (pierburg e2e) care contine jigloare si membrane

_________________
ex MK1 Gli 1979,MK2 Gt 1984,Ural 650cmc '91
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
stelu15



Joined: 25 Mar 2011
Posts: 41
Location: oradea


car: scirocco 1,8 gt 1984
license_no: BH 87 TLK

PostPosted: Mon May 16, 2011 10:03 am    Post subject: Reply with quote

oameni buni dati-mi o idee ce fusta sa pun pe fata? de pe ce masina ar merge sa nu trebuiasca sa o modific prea mult si sa arate binisor.....

_________________
vara...motor, iarna...scirocco.....dar si invers
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
retro
Moderator


Joined: 18 May 2007
Posts: 1442
Location: Sibiu- Brasov


car: coupe
license_no:

PostPosted: Thu May 19, 2011 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

banuiesc ca te referi la spoiler... cu 100 de euro iti faci kamei!


_________________
https://www.facebook.com/33uac
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
stelu15



Joined: 25 Mar 2011
Posts: 41
Location: oradea


car: scirocco 1,8 gt 1984
license_no: BH 87 TLK

PostPosted: Sun Sep 11, 2011 11:11 pm    Post subject: Reply with quote

am gasit si montat un kit kamei x1 complet pe el. am pus si un webber dublucorp....masina sta si asteapta sa fie transcrisa pe mine........ ma gandesc pe viitor la un turbo pe el. citeam pe forum despre nerezistenta motorului la presiunea oferita de turbo...daca va plictisiti poate mai povestim pe tema asta ........ ce ziceti?....
P.S. Abia astept sa il scot pe strada....

_________________
vara...motor, iarna...scirocco.....dar si invers
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
DanS23
Moderator


Joined: 18 May 2007
Posts: 486
Location: Oradea


car: -VW SCIROCCO MK I ,II
license_no: GPP-CYi

PostPosted: Mon Sep 12, 2011 7:21 pm    Post subject: Reply with quote

ce carburator weber ai pus?

_________________
ex MK1 Gli 1979,MK2 Gt 1984,Ural 650cmc '91
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
FeiHong



Joined: 30 Aug 2009
Posts: 158
Location: Brasov


car: Scirocco
license_no: HR-07-ASL

PostPosted: Tue Sep 13, 2011 9:05 pm    Post subject: Reply with quote

unde ai gasit kit kamei ?
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
FeiHong



Joined: 30 Aug 2009
Posts: 158
Location: Brasov


car: Scirocco
license_no: HR-07-ASL

PostPosted: Tue Sep 13, 2011 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

din cate stiu eu ... adica nu prea multe de turbo Very Happy
trebuie garnitura de chiulasa schimbata metalica , sa scazi compresia ...nu stiu cat iar daca te intereseaza sprintul atunci vei forja putin motrul ...adica se vor topi pistoanele ... de aceea la turbo se folosesc pistoane jorjate...spor la treaba si asteptam poze Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
ZyZ



Joined: 13 Jul 2007
Posts: 154
Location: Iasi


car: VW Scirocco 2 Kamei X1
license_no: IS-82-ZYZ

PostPosted: Thu Sep 15, 2011 11:08 am    Post subject: Reply with quote

E nerentabil sa supraalimentezi motorul pe carburatie. Dar daca te-ai apuca sa faci asta, ar trebui oricum sa limitezi presiunea la 0.4-0.5 bari, in ideea in care decomprimi motorul printr-o garnitura de chiuloasa mai groasa, ca sa nu-ti topesti pistoanele sau sa indoi bielele. La presiunea asta n-o sa simti mare lucru, deci efortul de a modifica evacuarea, traseul de ulei pentru ungerea turbinei, eventual traseul de racire cu apa pentru ea, furtune, intercooler, etc., nu se merita. In cazul in care vrei sa faci o treaba, in functie de motorul pe care-l alegi pentru conversie, te uiti la pistoane forjate, biele forjate (custom sau de pe alte motoare), segmenti, cuzineti, prezoane, chiuloasa reconditionata, si astea numai interne. Daca vrei sa mergi pe calea asta, informatii sunt destule si la indemana. Numai sa intrebi Wink

_________________
VW Scirocco 16V Turbo. I live my life one quarter mile at a time [...]. For those 10 seconds or less, I'm free...
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
stelu15



Joined: 25 Mar 2011
Posts: 41
Location: oradea


car: scirocco 1,8 gt 1984
license_no: BH 87 TLK

PostPosted: Sun Sep 18, 2011 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

webber 32 dir....kit kamei am gasit la un prieten ce avea o caroserie goala .....amluat de pe ea kitul, usi, haion,si ceva chedere....ce era bun inca......nu m-as avanta sa schimb toate internele motorului .....dar poate pe viitor voi face ceva in privinta asta....poze.......da vor fi cat de curand, acum ma stresez sa o transcriu.....


DanS23....cand e gata te anunt sa ne intalnim sa iti dai cu parerea.....
ZyZ......se zicea si de nos.....sti ceva mai concret?

_________________
vara...motor, iarna...scirocco.....dar si invers
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
ZyZ



Joined: 13 Jul 2007
Posts: 154
Location: Iasi


car: VW Scirocco 2 Kamei X1
license_no: IS-82-ZYZ

PostPosted: Sun Sep 18, 2011 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

stelu15 wrote:

ZyZ......se zicea si de nos.....sti ceva mai concret?


Nu stiu ce se zicea si de nos, dar daca ai nevoie de ceva concret poti citi aici:

http://www.scirocco.ro/forum/viewtopic.php?t=812&start=15

_________________
VW Scirocco 16V Turbo. I live my life one quarter mile at a time [...]. For those 10 seconds or less, I'm free...
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
stelu15



Joined: 25 Mar 2011
Posts: 41
Location: oradea


car: scirocco 1,8 gt 1984
license_no: BH 87 TLK

PostPosted: Sun Sep 18, 2011 11:01 pm    Post subject: Reply with quote

ms de info.....sunt ca si un copil inainte de craciun stiind ca se aproprie ziua sa ies cu ea....pe strada...Very Happy

_________________
vara...motor, iarna...scirocco.....dar si invers
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    scirocco.ro forum Forum Index -> Tehnic All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group